Hogyan működtessünk sikeresen egy önkiszolgáló autómosót?

Értékesítőink minden érdeklődőt alaposan tájékoztatnak, hogy mik azok a szükséges tényezők, amik fontosak egy önkiszolgáló autómosó építéséhez. Ilyen például a megfelelő terület kiválasztása, a jó mosótechnológia bevezetése, megfelelő számú mosóállásokkal vagy a megbízható üzemeltetés. Ezek mind mérvadóak a sikeres üzemeltetéshez.

Blogbejegyzésünkben viszont szeretnénk kitérni a mosó marketingjére. Nem győzzük hangsúlyozni partnereinknek, hogy mennyire fontos egy mosónak a megfelelő marketing hátteret biztosítani. Lássuk milyen szempontokból áll ez:

1. Megfelelő design
Fontos, hogy modern, figyelemfelkeltő és vendégcsalogató küllemet adjunk mosónknak. Ezt olyan kiegészítőkkel lehet elérni, mint:
• Megfelelő tetőszerkezet: Egy igényes, díszes tetőszerkezet könnyen felhívja a felhasználók figyelmét, illetve emlékezetükben is tovább fog élni
• Rendezett környezet (pl. szépen kikövezett út, növények, füves pázsit)
• Folyamatos tisztaság
• Világítás: Fontos, hogy a mosó este is látható legyen, ezt led lámpákból készült felirattal vagy a tetőszerkezet kivilágításával lehet elérni

 

 

 

2. Offline marketing
Az offline marketingbe olyan dolgok tartoznak bele, mint a szórólapok, hirdetés táblák, figyelemfelkeltő motívumok a mosóban vagy egyéb reklámok.
Partnereink mosójuk működtetése előtt egy teljes marketing csomagot kapnak tőlünk, amiben megtalálhatóak olyan elemek, mint az elválasztó fal dekorációjának design ötletei, inspirációs képek már kész mosókról, illetve ajánlások, hogy milyen egyéb eszközt érdemes elhelyezni a mosóban a mosási élmény növelése érdekében. A csomag számos grafikai anyagot és megvalósításra váró ötletet tartalmaz.

Figyelem felkeltő elválasztófal Reklámtábla ötlet Különleges, vevőcsalogató szerkezet

 

 

3. Online marketing
Annak ellenére, hogy sok felhasználó azért használ egy mosót, mert útba esett vagy vezetés közben látta meg, fontos megjelenni az online térben is. A felhasználók nagy száma keres rá az interneten, hogy hol találhat a közelben autómosót. A jövő a digitalizációé, így fontos lépést tartani vele.
De milyen platformokon érdemes jelen lenni egy önkiszolgáló autómosónak?

 

 

Az egyik legfontosabb, hogy Google térképen látható legyen a mosó, így a mosóügyfél láthat képet a mosóról, megtudhatja a pontos címét, illetve korábbi véleményeket is olvashat róla.

 

 

A Facebook remek lehetőségeket ad egy tulajdonosnak, hogy fontos információkat osszon meg mosójáról, mint például:
  o nyitvatartási idő
  o újítások, aktualitások
  o elérhetőség
  o képek a mosóról
A Facebook oldallal hirdetéseket is lehet készíteni, amik a hirdetés beállításai szerint megjelenhetnek a potenciális felhasználók hírlapján.

 

 

Az Instagram a Facebook után szintén kedvelt platform. Érdemes itt is egy oldalt készíteni, így könnyen posztolhatunk mosónkról képeket, videókat, tartalmakat. Azért is fontos, hogy megjelenjünk ezen a platformon, mert itt is lehet hirdetéseket feladni. Az Instagramon a fiatalabb generációt is könnyen megszólíthatjuk és felkelthetjük figyelmüket.

 

4. Fejlesztések, extra szolgáltatások

 

Számos EHRLE autómosó tulajdonos megvalósított különleges ötleteket mosójukhoz. Találkozhatunk olyan mosókkal, amik kíséretében jelen van egy cukrászda, kisbolt, vagy akár csak üdítő vagy étel automaták. Az ilyen extra szolgáltatások figyelemfelkeltőek és növelik a felhasználói élményt.
Az önkiszolgáló autómosók sokszor társulnak benzinkutakhoz, gumishoz vagy autókozmetikához. Ezek megvalósítása is remek ötlet, hiszen az autókkal kapcsolatos szolgáltatások egy helyen való elérhetősége a felhasználók kényelmét szolgálják.


Tudta, hogy minden tulajdonos a nyitás után egyszer, és a minősített mosótulajdonosok pedig minden évben egyszer ingyenesen vehetik igénybe marketinges kollégáink segítségét a hatékony marketing kampány kidolgozásában?

Kedvet kapott egy sikeres autómosó befektetéséhez? Olvassa el kinek és milyen paraméterekkel ajánljuk a beruházást!

© 2020 EHRLE GmbH